8 Ekim 2008 Çarşamba

Ertuğrul Sağlam istifa etti...


Metalist Kharkiv maçında alınan 4-1'lik mağlubiyet sonrası Ertuğrul Sağlam'ın yeri sallanmaya başlamıştı . Ertuğrul Sağlam ise "Sezon başından beri sadece 1 resmi maç kaybettik . niye istifa edeyim ki?" şeklinde bir açıklama yapmıştı . Buraya kadar herşey normaldi aslında . Yönetim kurulunca görüşülür , gitmesine ya da kalmasına karar verilirdi . Sorun şurdaydı ki Ertuğrul Sağlam gönderilmeden ; Demirören Lucescu'yla görüşmüştü . Hem de alenen , Ukrayna'da kalarak . Bu hakikaten Ertuğrul'a yapılan bir hakarettir . O da daha çok bu hakaret üzerine istifa etmiş görünüyor .

"4 gün önce de bırakabilirdim. Hacettepe maçını oynamayı, ve daha sonra anlaşılacağına inandığım bu 3 puanın önemli olduğu için maçtan sonra bırakmayı doğru buldum. Ben görevdeyken başkalarıyla görüşenler, şu anda rahatlıkla istedikleriyle görüşebilirler"

Şahsi kanaatim odur ki , Beşiktaş'ın sorunu en baştadır , her başarısızlık sonrası teknik direktör değiştiren Yıldırım Demirörendedir .

Hiç yorum yok: