5 Eylül 2008 Cuma

Bir Hasan Şaş Klasiği...


Bayaa bi uzun zamandır bilgisayarımın özelliklerini geliştirmeyi istiyordum bir türlü nasip olmamıştı . Fakat en sonunda oldu . Klasik bir deyişle bilgisayarın özellikleri tam 4 katına çıktı . 256 mb RAM ve 64 mb ekran kartı vardı . Şimdi ise 1 gb RAM , 256 mb ekran kartı var . Artık kasılmalar falan yok . Çatır çatır giricem her yere . Ayriyetten yeni oyunları da oynayabilicem .

Galatasaray.org'un Ayın golü yarışmasından Mayıs ayında Fifa 2008 kazanmıştım . Oynamak Eylül ayına nasipmiş . Fifa hala daha Pes'in yanına yaklaşamaz . Amma velakin , ilk defa orjinal bir oyunum olduğundan olsa gerek , bayaa bi oynuyorum . Turkcell Super Lig de varmış . Vay be...Fifa'nın Pes'i geçtiği tek yer burası . Lisans olayı . Merseyside Red diye bir şey yok . Hemen başladım lige . 5. haftada Denizlispor deplasmanındayım . Henüz 3. dakikada Hasan Şaş ile öne geçtim . Yine gülümsemeye başladım . Bu adamın kaderinde Denizlispor'a gol atmak var herhalde . Tıpkı Sabri'nin Kayseri'ye gol atması gibi . Koca bir sezonda 2 gol atıp birini Denizlispor'a atmak kolay değil . 2005-2006 ve 2006-2007 sezonlarında Galatasaray ile Denizlispor arasında oynanan 4 maçtan 3'ü 1-1 bitmiş . Bu maçlarda Galatasaray'ın gollerini Hasan Şaş atmış . Bilgisayardaki maçta 2-2 bitti . Dedim herhalde bu sezon da sallar bi tane Denizli'ye . Hemen akabinde hatırladım ligin ilk haftasında oynamıştık Denizli'yle . Neyse , artık 18. haftayı bekliyoruz .

Hiç yorum yok: