30 Eylül 2008 Salı

Ramazan Bayramı

- bayramınız kutlu olsun efendim.
- sağolun.. sizlerin de.. hangi bayram ama..
- işte bayram ya bugün. o yüzden. bayramınız kutlu olsun dedim.. heheh..
- tamam bayram da bir ismi var onun..
- bayr?.. nasıl?..
- ne bayramı bugün?
- e.. şey.. şeker bayramııı??
- hayır işte. ramazan bayramı diyeceksin.
- işte tamam.. şeker ramazan aynı şey.. eheh.. kutlu olsuu..
- hayır hayır. bi dakka dur orda. şeker değil. şeker yok. ramazan. neymiş?
- ramazanmış. heheh neyse.. hadi iyi bayr..
- neyse yok. olur mu neyse. ramazan.
- peki.. tamam.. ramazan.. alla alla..
- hah böyle de ciğerimi ye. şeker de neymiş.. ramazan.
- tamam ramazan.. yani.. biz şeker diye de biliyoruz da o yüzd..
- hayır. yanlış biliyorsunuz. sen oruç tuttun bu bakayım ramazanda..
- oruç? ee şeyy.. evet tuttum biraz.
- biraz? ne kadar biraz?.
- nasıl ne ka..
- kaç gün? söyle. dolandırma lafı.
- şey.. eee.. iki..
- iki?!
- heheh..
- iki gün oruç tuttun ve utanmadan bayramımın adını değiştirebileceğini sanıyorsun ha.
- yok yani.. hem bayram hepimizin bayramı zaten de..
- hepimizin tabi. ama önce bizim. bak mesela ben otuz gün oruç tuttum.
- allah kabul ets..
- bayramı hak ettim. otuz güne üç gün ramazan bayramı. ya iki güne? ha? cüccük kadar.. hehe..
- tatil 9 gün gerçi..
- tatil değil. tatil de neymiş. mübarek ramazan'ın bayramı..
- bayram 3 gün tatil 6 gün ya o yüzden dedim.
- ama o 9 gününü hepsi müslümanların sayesinde oldu arkadaşım. bana benim bayramımı satmaya kalkma.
- şeyy.. eh neyse efendim size doyum olmaz biz kalkalım, malum bayram ziyareti kısa o...
- bana müslüman adetlerini öğretme.. 30 gün oruç tuttum ben. dile kolay.
- tabii.. tabii.. hadi necla asansörde bağlarsın çocuğun ayakkabısını.. hadi size baybay..
- baybay da neymiş.. gel buraya. kaçma.. allahaısmarladık diyeceksin.. hayırlı günler diyeceksin.. selamun aleykum diyeceksin..
- çüüüzz.. au revoir.. go to hell..

Bayramınız kutlu olsun , mümkünse ramazan olan...

not : el emeği değildir sözlükten alıntıdır , teşekkürler zebra üreticisi :)

Hiç yorum yok: