10 Eylül 2008 Çarşamba

Ümit Milli

Numaralı : 7 ytl
Kapalı Alt : 7 ytl
Kapalı Üst : 4 ytl
Eski Açık : 3 ytl
Yeni Açık : 3 ytl

"Gideyim lan şu maça"

...dedim haliyle . Tek sorun ise uyku düzenimdi . Sanırım 15.00 civarları sızmışım . Aniden kalktım bir baktım ki saat 20.05 . Haliyle bol bol küfür ettim . İçimde patlamıştı çünkü . İlk defa bi maçı en pahalı yerden izleyecektim . Bi daha baktım saate 20.07 . Hemen çıksam , koşarak gitsem . Değer mi ki ?

Hemen gişeden bir tane kapalı alt bileti istedim . Maç günü olduğu için bilet fiyatları daha da düşmüştü . Kapalı alt 5 ytl , eski açık ise 1 ytl . Vay be . Kapalı alt tribünün girişini eski açık tarafına aldıkları için fabrikanın çevresinden dolaşmak gerekti haliyle . Tam gişeye doğru yaklaşırken , gol sesi geldi . Hey allahım ya ! Ne olurdu yarım saat önce uyansaydım . "Türkiye'nin 2. golü Eren Güngör" diye anons geldi . Aha 2 golü kaçırmışız işte . Allahtan ben girdikten sonra da beni de kırmadılar 2 tane daha gol attılar .

Bariz bi şekilde sahadakiler içinde en çok göze batan oyuncu Batuhan Karadeniz . İnsan değil sanki . Dehşet bi fizik var adamda(çocukta) . Sadece kafa toplarında da değil üstelik . Hayvanlar gibi bir de rövaşata golü attı . Aydın Karabulut da keza farkını hissettirenlerdendi 3 asistle . Beklentilerimin yüksek olduğu Aydın Yılmaz ise biraz daha pasifti . Son gol de , Galatasaray'a mı Fenerbahçe'ye mi gelecek denilirken Ankaraspor'da kalan Özer Hurmacı'dan geldi .




Sami Yen'de bir maç daha böyle geçti .

Hiç yorum yok: